I jest primamljivo, ali i ovdje treba uložiti mnogo rada. Za takvo što Vam treba odličan kanal, redovito uploadanje i zanimljiv, zabavan ili poučan origanalni sadržaj. Uz  zadovoljavanje tih uvjeta te velik broj pretplatnika i pogleda možete postati Youtube partner te tako početi s određenom zaradom.

       Ako na kanalu mislite imati klipove s isječcima utakmica ili pak klipove s tuđim pjesmama nemojte računati na zaradu i Youtube partnerstvo jer Youtube ne dozvoljava stavljanje oglasa na takve
klipove zbog kršanja autorskih prava. Prema tome treba uzeti kameru u ruke i snimati vlastite klipove.

       Bitna stvar kod ovog načina internet zarade jest kao što je već navedeno : velik broj pretplatnika ( barem preko 1000 ) te velik broj pogleda ( više od 1000 po svakom klipu ). Ovo je najbitniji dio cijele priče pa ćemo ga ukratko objasniti te pokazati načine kako povećati broj pretplatnika i pogleda.

Snimili ste genijalan video, uploadali ga na Youtube, a rezultata nema. Broj pogleda je nikakav, a nemate ni pretplatnika. Koje korake napraviti u takvoj situaciji ?


1. NASLOV VIDEO KLIPA 
Najbitnija stvar u cijeloj priči je naslov Vašeg klipa.
Npr, snimili ste video u kojem vaš prijatelj s balkona skače u dječji bazen te se pri skoku posklizne i promaši bazen te se razbije pri doskoku. Stavite ga na Youtube i nazovete ga : "Smiješan skok u bazen" .
Znajte da ste tim naslovom upravo uručili smrtnu presudu odličnom klipu i njegov potencijal zakopali 16 metara ispod zemlje.
Ovu grešku nikako nemojte napraviti te video radije nazovite :
"SKOK I STRAVIČAN LOM NOGE !!! "
ili " OMG, GLUPAN NA BALKONU "
ili pak "POZOR, NEMOJTE KLIKNUTI OVO"

Vjerujte nam, ovim naslovima privući ćete gledatelje koji će klikati na video, a broj pogleda će rasti i rasti što će u konačnici jednog dana nositi i određenu zaradu.

2. TAGOVI 
Tagovi su stvar koja se često zaobilazia neopisivo je važna. U tagove uvijek ubacite one riječi koje su u naslovu kako bi još jače privukli publiku.
 Npr kod naslova "SKOK I STRAVIČAN LOM NOGE" tagovi će biti : skakanje, lom, noga, lom noge, puknuće kosti, strava, stravično, eduardo da silva, ozljeda, derrick rose. Na taj način ljudi koji su gledali sportske ozljede Rosea ili Eduarda dolaze do Vašeg videa na kojeg će zbog inovativnog naslova zasigurno i kliknuti.

3. REKLAMIRANJE 
Pod ovim ne mislimo na plaćanje nekom da bi se reklamirali već na samopromociju. Milijuni ljudi imaju Facebook. I svi vaši prijatelji imaju Facebook. I Vi imate puno prijatelja na Fejsu. Ako nemate pobrinite se da imate. Video nakon uploada samo stavite na Fejs i broj pogleda će odmah skočiti. Svojim prijateljima recite da pokažu video i podjele ga s drugim prijateljima. Ako imate stranicu na internetu linkove stavite tamo. Uglavnom gdje god možete stavljajte linkove od klipova. Šaljite linkove drugim ljudima u chat,e-mail ili preko poruka na Youtube-u. Bitno je da sa samopromocijom krenete odmah nakon uploada jer tako imate veće šanse za bržim podiznjem pogleda, a video tako možete internetski hit. Uz takve hitove veže se i internetska zarada.

4. UREĐIVANJE VIDEO KLIPA
Ovdje mislimo na stavljanje obavijesti i oblačića po klipu nakon njegovog uploada. Na oblačićima treba staviti linkove prema Vašem kanalu ili prema pretplati (subscribe -u) na Vaš kanal. Povećanjem broja pretplatnika (subscribera) raste i broj pogleda. I to uvelike raste, vjerujte nam. Svaki od pretplatnika prilikom ulaska na Youtube vidjet će Vaš video klip ako ste ga nedavno uploadali. Također broj pretplatnika možete povećati i tako da na kraju svakog klipa jednostavno kažete gledateljima da se pretplate na kanal.

Vjerujte nam iz vlastitog iskustva i vlastitog kanala znamo da su ovo provjereno uspješni načini povećanja pogleda i pretplatnika.